Totul incepe in anul 1942 in timpul celui deal doilea razboi mondial. Atunci au fost create 2 mari puteri formate din ALIATII (United States, United Kingdom si Soviet Union) si AXIS ( Germany and Japan).
Comandantul Aliatilor a ordonat si reusit plasarea unei bombe in sediul central al gruparii AXIS, unde la si gazat pe o durata de 4 ore, fara ca cei din Axis sa aiba acces in cladire si respectiv la bomba.
In acelasi timp unul dintre spionii Japoniei a aflat ca in Cladirea Centrala a Aliatiilor , si anume in biroul Generalului se afla nesupravegheata geanta sa. In ea se ascunde o masca contra gazelor si 2 harti. Pe harti sunt locatiile celor 4 cifre care puse cap in cap va da codul cu care Axis isi va putea dezamorsa bomba si a prelua Sediul Central.
In tot acest timp Aliatii aflati pe campul de lupta ii vor impiedica pe cei din Axis sa fure geanta generalului.
Aliatii au aflat de la spionii sai ca ,,INGINERUL ARMATEI STATELOR UNITE,, a fost luat ostatic in timp ce planta bomba, iar acesta are in posesia sa documente clasificate valoroase si trebuie recuperate si predate Generalului.
Cladirile – Sediul Central AXIS – cladirea A
Sediul Central al ALIATILOR – cladirea B – NU SE VA PUTEA STA INAUNTRU – ACOLO SE VA GASI SERVIETA GENERALULUI – (ATENTIE – INAUNTRU VA TREBUI LANTERNA) NU SE VA TRAGE CAT TIMP CINEVA E INAUNTRU.
Respawnurile – ZONELE MARCATE PE HARTA CU R – PENTRU AXIS CU ROSU – PENTRU ALIATI CU ALBASTRU
INDICIILE – ZONELE MARCATE PE HARTA CU I – O SA FIE 5-10 ZONE CUNOSCUTE DE AMBELE ECHIPE
Start joc – Aliatii vor pune codul de dezamosare pe bomba si 4 ore de joc.
AXIS – va plasa bomba deschisa la ei in cladire si vor parasi rapid cladirea (interzis statul in cladirea cu bomba deoarece e gazata si vei fi declarat mort.
ALIANTA va ascunde cele 2 indicii dupa care va marca pe harta zona cu indiciile si le va pune in geanta generalului- iar geanta inauntru cladirii fara sa ascunda (la vedere).
Ambele echipe vor incepe din respawnul propriu la primul sunet de goarna.
OBIECTIVE
1. Eliminarea adversarilor si obtinerea tichetelor de respawn – 100 PUNCTE / Adversar eliminat
2. Pentru ALIATI – Recuperarea ostaticului si documentelor si ducerea lor in respawn-ul propriu
1000 Puncte in prima ora
700 Puncte in a doua ora
500 Puncte in a treia ora
300 Puncte in a patra ora
0 Puncte pentru neindeplinirea misiunii -> 500 Puncte pentru echipa adversa
3.Pentru AXIS – Recuperarea gentii generalului
1000 Puncte in prima ora
700 Puncte in a doua ora
500 Puncte in a treia ora
300 Puncte in a patra ora
0 Puncte pentru neindeplinirea misiunii -> 500 Puncte pentru echipa adversa
4.Recuperarea indiciilor ce vor duce la dezamorsarea bombei
500 PUNCTE – 1 Indiciu + 1000 Puncte in prima ora
700 Puncte in a doua ora
500 Puncte in a treia ora
300 Puncte in a patra ora
0 Puncte pentru neindeplinirea misiunii -> 500 Puncte pentru echipa adversa
1000 PUNCTE – 2 Indicii + 1000 Puncte in prima ora
700 Puncte in a doua ora
500 Puncte in a treia ora
300 Puncte in a patra ora
0 Puncte pentru neindeplinirea misiunii -> 500 Puncte pentru echipa adversa
Respawn-ul se va face din 10 in 10 minute , la sunet de goarna.
Fiecare participant va primi 10 tichete de respawn (10 Vieti).
STOP JOC – Dupa 4 ore – Numararea punctelor